reede, 26. juuni 2015

see meil veel puudus

Tahtsin oma papagoid koos puuriga õue värsket õhku hingama viia ja äkki linnud läksid nii ärevile, mina ka üle pika aja kuulen  uu-huu ja uu-huu...mõelda vaid öökull! No see meil veel puudub...rebane käib, mutid töötavad, rääkimata varesttest ja harakatest...aa siilid ka....ja Kitty tegeleb ju hiirte korjamisega....täielik loomaaed....ma polnud  ammu öökulli kuulnud (ööbikud ja käod ikka liiguvad)...täitsa huvitav oli!
See liikide rohkus on meil, sest kaks suvilat seisavad aastaid tühjana ja on metsistunud, vanad peremehed on surnud ja uued plaanivad sinna  kunagi maju ehitada..
Aga mõnes mõttes on tore, elame nagu metsas....aga hunti küll näinud ei ole...
Täna siis ilus päike ja öökull ajasid mu üles.......aga papagoid on nii tundlikud põhjamaa häälte suhtes et siiani värisevad, ju siis öökulle Australias  ei ole
  Aga Kittyl on ikka kaela all mingid vorbid..ma arvasin et rebase hambajäljed ja määrisin br.rohelisega, kuid nüüd mõtlen, et rebased on ju kärnas ka, äkki on kärnad!? Oh ei taha teda arsti juurde ka viia (ta mul ju õue kass) aga seal määritakse kaela  kõik kirbu-, ussirohudja igasugused süstid küll selle vastu küll tolle vastu....maal me kunagi kassidega arsti juures ei käinud...aga kui Lummiga käisin siis läks nii palju raha (vereproovid, rönken ja  igatsorti ravi läks kokku mu kuu pensioni ja lõpuks suri ta ikka ära
Proovin lillaga desinfitseerida.  Sest nõrga lilla lahusega ma olen hävitanud rooside söödikud, ube kastnud ja kõiki võimalikke taimi - see on aitanud isegi kaalide lehtedele
Veidi lõbusamat ka, täna lähme külla ühele Lembitu laulukoori kaaslasele, seal mehed mängivad ka akordioni ja saab laulda, ehk saan minagi  veidi mängida istudes vee ääres, olevat väike tiik kus saab ujudagi
Mammukest ei ole ammu näinud...täitsa igatsus ta järele...aga küll nad  v arsti ikka külla tulevad
ilusat puhkuste algust kõigile!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar