teisipäev, 16. juuni 2015

meil on rebane

Ma  ei uskunud naabrite juttu, et meie aias ikka rebast on nähtud kui meid kodus pole...ja vaata imet, täna hommikul astun õue ning oma silmaga näen kuidas rebane lippas suve maja juurest  kuuri taha...issake, ma elan koos  rebasega...muidugi kuuri taga on suured  puud ja kivid ja ma olen seal koopa moodi asju näinud, mina arvasin et nirgid või  väiksemad loomad...
sinna kuuri taha ta läks...
kass on  nii hirmunud ja magab  praegu toas, ka öösiti ei kipu välja...vau, sellepärast Lummike ehk surigi, tal olid suured haavad näos, oli kellekagi kakelnud, ma arvasin et teise kassiga, aga ju siis oli ikka rebane, nad on nii salakavalad  loomad, et näole naljalt ei anna.....olen kõnniteel ta saba vilkumas näinud ja kuna  siin lähedal on politseijaoskond siis ikka rahvas rääkis, et politsei silma all elavad rebased...aga tuleb välja, et meie aias
Lähengi uurima seda poolmetsikut kanti...teen mõne pildi ka...ega ta ometi kallale tule? Vau ma ju eile viskasin sinna põõsasse kalapäid (ohise toidan ka neid veel), aga prügiauto käib harva ja ma olen sellised  raiskuminevad jäätmed vahel põõsasse visanud, et köögis ei  haiseks...
Nii lähen siis rebase jahile, Kytti ka kaasa!
kalli

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar