reede, 14. august 2015

hing on haige..

sain teada oma tõsisematest terviseprobleemidest ja tunnen, et hing on haige...miks saatus mulle ikka neid haigusi kaela saadab!? Lapsepõlves difteeria, siis luutuberkuloos, kus pidin kaua lamaja haige olema


 malaaria , südame reuma jne....jne ma väiksematest vigadest ei räägigi,....
nüüd siis  sain saatekirjad lausa  kahe eriarsti juurde.....peale neid operatsioone mis olid seotud luutuberkuloosiga ja südame sondeerimist ma rohkem oppe küll üle elada ei taha...olen nõrga iseloomuga  tundliku valulävega...ei taha  enam valu (süstisin ju isegi ennast aastaid tagasi - see polnud üldse valus, aga mõned asjad on väga valusad....ühe oppi ajal ärkasin üles kui juba haava õmmeldi ga ma ei saanud märku anda, olin kehast nagu halvatud, aga siis narkoosiarst märkas ja  mulle pumbati narkoosi juurde)...
üldiselt  virisen palju, aga tahaks oma muret nagu kellekagi jagada...
Eks pea kõik siin ilmas vastu võtma mis saatus annab ja igat hetke nautima või siis taluma (kui vahel läheb halvasti)
Aga õues on pime augustikuu öö....linnud juba vaikinud...siilid sahistavad rohus...puulehed vaikselt liiguvad....vau  päris pilves ei olegi...mõned tähed säravad kauguses  ja mina ei saagi teada kas seal kusagil on elu, millised olendid seal elavad, äkki on inglid tõesti olemas!!???
Aga kunagi inimkond kindlasti jõuab oma uurimustega ka nii kaugele, et kosmost paremini tunda...on   ehk ka minu lapselapsed  või nende lapsed sellega seotud...mammuke kindlasti aitab oma uurimustega sellele kaasa...ehk poja lastest saavad teadlased või teeb laur mõne suure avastuse !?  seda näitab aeg mis  nii kiirelt tiksub ja kunagi ei peatu.......aga mere äärde küll tahaks, tütreke andis mulle isegi raha ühe lõunareisi jaoks - küll ta on mul kallis ja helde meile kõigile.
ilusaid unenägusid teile kõigile!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar