reede, 14. august 2015

lavender

Poja ämm kinkis mulle lavendri...nii armas sinakate õitega ja seisab õues...mesilased kohe ümber ja ei lasegi mul teda puudutada...tahtsin lähemalt nuusutada ja vaadata - üks mesilane suskas kohe ära  ai-ai...rohkem ei julge ligi minna...aga ometi pean ta potist välja istutama. ei teagi kohe kuhu panna...kas rooside juurde siis saan talvel katta, sest ta vist kardab külma...kuigi lugesin arvamusi, need läksid lahku mõned kirjutavad, et kardab külma, teised aga, et ei karda...mine sa tea mis siis  õige on
ka ripp-roosi sain endale, pean jälle internetist lugema kuhu ta talveks istutada või riputada...aga mulle lilled meeldiva....aias on juba nii särtsakaid ja oranzikaid lilli...aga  jaheda suve tõttu mõned lõunamaised lilled ei lähegi õitsema
minu vaesed kleopatrad (tõin nad Egiptusest) ei jõuagi õide puhkeda
kuid Riina kingitud tume teeb seda

Oh ma tüütan vist oma lillede jutuga ära.....homme vahetan teemat
pai


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar