neljapäev, 13. august 2015

naudin rahu ja ilu..

Väsinud  juubelipidustustest jalutan aias ringi ja naudin lillede ilu....mõne lille üle ei jõua ära imestada...teadsin, et ainult kleopatra õitseb oranzikalt ja kollaselt, aga nüüd ole lahke - see suur pruun lill, mis on Vahemere äärest toodud lõi samuti suure orantsi  õie lahti (Riinake - tänan sind!)


Nii armsake!   Aga mul on ka nüüd lavender olemas
ja veel palju ilusaid lilli...suured tänud  külalistele, kes täiendasid mu lilleaeda
rippuv roos
 lilleke liiliate kambast


ja üliarmas sügislill, mille kinkis mulle naabri Anu...ei ma ei jõua täna kõiki neid armsaid lilli üle lugeda.....aga toas on ka 2 sõbrannat
nii et elan lausa paradiisis!
Oh unustasin oma õde tänada, kes valmistas väga maitsva soetoidu ja tõi pottidega lausa kohale, samuti kinkis mulle kulda, mida ma elus ei ole eriti ostnud....nüüd on ka seda olemas pluss luup ja armsad kõrvarõngad...


ei kõiki ei jõua üles  lugeda...aga maali 1947 a Tartust küll panin  siia (kinkijaks Anna- tädi lapselaps Lembit Kitter)....nii tore, et ka tema leidis aega tulla mu juubelile!
Suured tänud kõigile!
kalli teile  kes mind loete!





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar