neljapäev, 13. august 2015

Olen õnnelik!!!

Mis paremat sooviks veel üks ema kui ta  saab lastelt sellise  tekstiga kaardi  juubeliks

Jah.....see tõi pisara mu palgele....
Olen õnnelik, et mul on tublid lapsed....mõned veel üliõpilased...mõned juba doktori kraadiga.
Mäletan kui ise ülikooli õppima tulin - see oli nii huvitav ja laiendas mu silmaringi...sain palju targemaks ja soovisin ka oma lastele haridust....muidugi silma paista võib iga tööga, aga ehk sellepärast, et ema oli mul 4 kl. haridusega ja rääkis kui raske on talutöö naisele (isa oli juba vangis), ema kündis, vedas sõnnikut põllule, käis meiereis jne. jne.   Ka meie õega karjatasime loomi, hobusega rullisime maad (see oli meile jõukohane)... aga elu oli raske ja raha tuli samuti raskelt ...
Tol ajal arvati, et haritud inimesed on rohkem vajalikud...nüüd juba ehk vastupidi...
Nii et viimased päevad on toonud mulle rõõmu kapaga!
Tahaks, et kõigil oleks siin maamunal hea elada ja näha ainult rõõmsaid inimesi..
suur kallistus


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar