neljapäev, 5. märts 2015

arstide juurde

Hakkasin siis arstide vahet sõeluma (perearst, neuroloog), et sellest peavalust üle saada....üks arvab nii, teine naa...neuroloog soovitab kaelale venitusi teha (ei seda ma ei  julge, korra juba minestasin kui raskus ühel pool oli ja minu kael teisel....näis-näis, mis peale tablettide aitab...aga mul see kaelalüli juba ammu suurem kui teised... mäletan kui plikana ükskord maal piimatünni vankrile venitasin ja siis väike raksatus  kaelast läbi käis (tol ajal veeti piima meiereisse hobusega ja ma olin suviti maal emal abiks , tööl ei käinud olin II grupi invaliid luutuberkuloosiga...

sellest ajast on see kael ikka haiget teinud ja peavalusid tekkitanud...aga nüüd on liig mis liig...ei saanud juubelitelegi minna, Põltsamaa  jäi ära, samuti ühe töökaaslase synna...vast ehk L-u omal suudan olla...
Loodan, et  pannakse massaaz peale, see on nagu ikka aidanud ja pipraplaaster on mul ikka aeg ajalt peal olnud...
Üldiselt olen ma vaatamata saatuse viperdustele elurõõmus olnud ka  tüdrukuna....siin olen rõõmus , et  kipsistvoodist Hiiul välja pääsesin ja emale  maale appi minna sain
No lippan siis arstide suunas, täna perearst..
Vau kui ilus päikseline hommik meil on!
kalli

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar