esmaspäev, 9. märts 2015

Kõrsikute kontserdil

L viis mind  Naistepäeva puhul Kõrsikute kontserdile...elamus missugune....Eks need Kõrsikud ole  omamoodi nähtus eesti  muusika taevas....mind kontsert haaras..plaksutasin kaasa ja lõin isegi jalgadega rütmis...mis siis meestes erilist oli...duett oli (Bonzo ja Jaan Pehk) väga  ilus...Pehk võttis vahepeal noote lausa soprani ulatuses...väga põnevalt mängisid häältega...muusikariistu oli rohkem kui mehi nt. 5 kitarri kolme peale.....mulle väga meeldis kui Bonzo  ukuleelel mängis, või Jaan  ninapillil, igaljuhul huvitavad asjad (minu poeg oskab ka ukuleelel mängida).....muidugi L tegi märkuse et laulu "Kõik roosid..." lõppus Bonzo väga  räuskas, aga minu arvates ta väljendas sellega oma emotsioone, samuti laulus "Vilma"...see oli nagu ürgse mehe karje armastuse kaotamise puhul
Mulle poisid meeldisid... häälte mitmekülgsus , samuti muusikariistade...ma ei saanud arugi mis pille see Päss mängis, kitarr oli käes aga jalad tegi oma tööd ja ühe käega lõi   vahel ka taldrikut
Igal juhul  nähtus  omaette
Pilti kahjuks teha ei saanud, polnud moblasid kaasas, aga hiljem käisime veel teatri kohvikus  kohvitamas ja lubasime endile naistepäeva puhul pitsi konjakit
pai-pai lõigile

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar