laupäev, 7. märts 2015

silmamunad alles!

Tänu taevale et mulle ei ole sellist rasket oppi vaja  nagu õemees mulle rääkis....temal tehti selline opp, et silmamuna võeti välja ja puhastati silma  põhi...minul läksid  ihukarvad tema jutust püsti...
Aga kui ma käisin omale hiljuti lugemisprille taotlemas ja silmaarst ütles, et põhjad vajavad puhastamist... oh issake, ma ei saanud mitu ööd magada ja kujutasin ette,  kuidas minu silmamuna on arsti käes....ma olen selline tundeline ja kujutan kõiki asju kohe väga näitlikult ette .....tegelikult raske on nii elada...
Aga, mõelda ometi,   paar päeva tagasi läks lugemisprillide klaas  katki (Kytti on süüdi) ja ma läksin uusi prille soetama.....tehti igasuguseid uuringuid...
 lõpuks pandi sellised tilgad ka veel silma (silmapõhja uurimiseks), et ma siiani näen uduselt, homme vast läheb see udu ära...
Vau!  See arst ütles, et mu põhjadel pole eriti  midagi viga, veidi rähma ainult servades...Issake, ma lausa kättpidi tänasin teda  kuigi  uduste silmadega oli ta käe leidmine raske..
Issake, mu silmamunad on alles!!!!
Vaatasin kohe peeglist
Ma olen elus niipalju haiget saanud ja mitmeid oppe üle elanud,aastaid kipsis lamanusd, rääkimata difteeriast, mida 6 a. põdesin ja ellu jäin (siiani meeles kuidas hingata ei saanud ja valus oli)... siis olen aastaid ise endale streptomicini süstinud ikka seoses  luutuberkuloosiga ....Siberis ka kõik haigused hüppasid mulle külge (malaaria, brutseloos, südamereuma jne)...üldiselt olgu see viimane kord haigusi meenutada...nii ütles ka perearst kui ma kaebasin, et ei saa enam armuda - süda hakkab väga peksma!
Panen edasi ikka lauluga, tantsuga, ujumisega (praegu käime Auras)...suusatamisele  vist selleks aastaks kriips peale  jne. jne.
Kui kuulasin eile saadet Kersnast siis mõtlesin mis tema kõik veel üle elab, väga tubli, et toime tuleb!
Samuti mitmed mu sõbrad põevad vähki ja käivad kiiritusel....jätkugu neil vastupidavust ja elutahet!!!! Mina rohkem ei virise, küll peavalust ka lahti saan....
kalli kõigile

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar