laupäev, 14. märts 2015

külaliste ootel

Noh kõik on külalistele valmis sättitud...istume siin külaliste ootel....mina tegelikult tegelen toitudega












Kytti annab akendele viimast  lihvi!  Mina tuli köögist et teile vahepeal kirjutada ja istysin siin läpaka taga lillede keskel
Kui tore on külalisi oodata...ma juba lapsest saati väga armastasin külalisi, elasime metsaäärses talus ja olime tavaliselt ikka  meile jõukohaste töödega seotud, küll rohisime, küll karjatasime lehmi küll rullisime isegi õega maad - hobune oli selline vana ja rahulik seetõttu ema julges meid  rullima panna...aga kõige suuremat rõõmu valmistasid mulle peod ja külalised.. siis ma sain laulda ja teiste lastega hullata, polnud vaja tööd teha...aga vat kus ime, nüüd ms armastan ise  suvilas tööd teha, kasvatan isegi juurvilju  jne. rääkimata lilledest
aga nüüd lähen kööki tagasi.
kalli


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar