teisipäev, 3. märts 2015

nii see elu veereb

Ja ongi homme juba 4. märts...nii see eluke meil veereb...olen õnnelik, et lastega kõik korras on..et saan kodus mõnuleda ja tegeleda sellega mis meeldib...nautida loodust, vahel tantsida, laulda...nüüd
kukkusin õmblema..palju kuhjunud selliseid töid, mis vajavad tegemist....kuigi eile ja  täna hommikul pea väga valutas, aga L tõi mulle head rohtu,  leevendab valu...
Õmblesin juba Lembitu suusajopele uue luku  jne. jne.
Aga mul tuli idee, miks mu pea valutab, mul oli kunagi kaelaradikuliit ja sinna see  asi peidetud ongi..olen küll pipraplaastreid pannud, aga nüüd vaatasin vanat pilti minu kaelast ja lähen ülehomme uut tegema, sest kael on kõik nii valus ja äkki tehakse mulle neid venitusi..kunagi sain, siis aitas  
Oh kui kõver see inimese skelett ikka on......aga praegu  õmblen edasi (valuvaigisti sees)
kõike kaunit teile!
           
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar