laupäev, 31. detsember 2011

aasta lahkub

Järjekordne  aasta mu elust lahkub... ja nii nad lähevad,,, tagasi ei tule, kuigi mõned inimesed sooviks oma lapsepõlve tagasi... mina aga olen rahul eluga....lapsepõlv oli huvitav ja ka tudengiaastad jäävad meelde oma täisverelise elu nautimisega.....nagu öeldakse - igal eal oma võlud-   ..... igat päeva ma lausa naudin ja tunnen rõõmu, et olemas olen ....On liigutavalt tore, et olemas ma olen!
Viimasel selle aasta päeval panin kuusel küünlad põlema ja imetlen oma jõulukingitust, mille maalis mulle armas Sueke minu ühest orhideest... eks ole ilus puhas orhidee kobar....eksootilised orhideed kasvavad nüüd meil! kevadel lähevad jälle kõik õitaema - milline ilu!  -  see on mul selle aasta viimase päeva  nauding...
Õhtuks läheme õe poole uut aastat vastu võtma...v.-bolla tuleb seal veel suuremaid naudinguid? Mõni sõber ehk hüppab läbi ....teeme siis aastavahetusel mürtsu ka! Sest tuleb minu draakoni aasta, peab ju teda pauguga vastu võtma...
Ilusat aastavahetust teile kõigile, kes te  mind loete ja tänu kellele ma püsin top 10.... tervitused ka  väliseestlastele (ikka tulevad ühe või teise riigi lipud ette) suur-suur kallistus!!!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar