reede, 9. detsember 2011

sõbrakesed

Mul on komme käia hommikuti õues kohvi joomas .... panen end paksemalt riide, võtan kandiku toiduga ja  joon kohvi oma armsa pingi peal..... nii mõnus...saan kohe hapnikku hingada ja loodust nautida....nagu vahel matkal.....käin isegi talvel kui  väga külm ei ole, rääkimata suvest....
                                                   ei taha pildile jääda
Aga kui  ma ei ole lindudele enne  toitu pannud, siis hakkavad nad  siutsuma..kogunevad puu otsa ja muudlui tsiu.tsiu.....pean siis  nende majakesse ka  toitu viima, muidu mind rahule ei jäeta.....leevikesed, metsvindid ja muidugi varblased ka kambas....nad on kõik mu suured sõbrad.... kui uksest pea välja pistan - kohe mind tervitatakse.... ma  usun, et mõned linnud on harjunud oma söögilauaga ja käivad mitu aastat ühes kohas....
Aga hea tunne on, et mul sellised väiksed sõbrakesed olema...
ilusat päeva

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar