teisipäev, 13. detsember 2011

õnn

......õnn on nii suur...... ei tahagi teist
õnn on nüüd suurem mõlemast meist...
Ma olen nii õnnelik!
Reedel tulevad mulle külla endised töökaaslased ülikoolist....nii hea on kui omad palju sõpru ja inimesi, kes sind armastavad  ja keda sina  hoiad......Siis tulevad jõuludeks koju lapsed laiast maailmast, kus nad  viibivad...
Võibolla see maja, kuhu nad tulevad, mattub veel jõuludeks lumme nagu eelmisel aastal.... aga kui  ei mattu siis on ennemgi lumeta jõule olnud...........jõulud ei kao kuhugi....
See ongi vist õnn, et mind ümbritseb palju  sõpru ja lähedasi inimesi, kellega on hea olla  ja mõned neist  on veel eriti lähedased........
ilusaid unenägusid teile

1 kommentaar:

  1. see on töepoolest õnn kui lapsed tulevad jöuludeks koju laiast maailmast - minul ei tule ,nemad omas laias maailmas ei näe oma nabast kaugemale ja veedavad jöulusid oma peredega .. see vöibolla johtub sellest ,et mul polegi päris oma kodu- vaid korter - aga sinnagi nad ju võiksid tulla korragi aastas ...
    nuuksumine ei aita . peab leppima sellega, et nad on mul head lapsed ...

    VastaKustuta