teisipäev, 13. detsember 2011

Öine igatsus

Me  homme kohtume, kuid täna on su järele suur igatsus... tahaks  sinuga õrnutseda,hellitada sind...paitada su keha igat rakukest....tunda me aurade ühinemist.. vajuda hetkeks inimkehade ühinemise   maailma.....see tunne haarab mind  ja viib endaga kaasa... mis on ilmas kaunimat, kui kaks armatsejat inimest!? Poeesia, muusika, kunst - see kõik on inimeste  tunnete peegeldus...aga nad kunagi ei kajasta nii sügavalt  seda tunnet, mis võib olla ainult kahe teineteist armastava inimese vahel, seda ürgset elu edasiviivat jõudu.....
Kujutan meie homset kohtumist ja  mu hing sees tahab lausa laulda - laulda hümni armastusele....
mul on olnud au nautida seda suurt õnne!  Nüüd ma tean, mis on armastus- see on täielik ennese ohverdamine ja nagu filmis elamine - eemaldumine reaalsusest....... ma väga tänan saatust, et olen saanud seda suurt tunnet tunda ja ka praegu  veel tunnen!
                                            ootan igatsevalt homset päeva

head ööd teile armsakesed

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar