reede, 2. detsember 2011

meevõtmine

Hömme läheme õemehe synnale...õde töötab veel õppejõuna, aga  mees on juba kodune... neil on Ihastes rookatusega elamu (võeti muinsuskaitse  alla), maja on  oma ehitatud... väga omapärane.. õemehega saab alati nalja...eelmine vana-aasta õhtul olime  terve  lauluseltskonnaga nende pool...oh seda laulmist-tantsimist siis...
Ükskord suvel, kui me kõik maal olime, tekkis meeisu  (ema pidas mesilasi)..... otsustasime Reinuga, et meil on see nalja teha - üks kärg tarust kätte saada!   Mina panin ikka maski ette ja labakindad kätte, nagu ema tavaliselt tegi....Rein ütles, et tema ei vaja midagi, tõstab kaane ja jookseb minema... hiilisime siis vaikselt ühe taru juurde.. Rein tõstis kaane.... mina jõudsin ainult ühe liistu eemaldada, et kärjaraamist kinni haarata kui ilm läks mustaks ja kõik mu ümber sumises! Issand, nägin Reinu metsapoole jooksmas, kellel oli samuti pilv ümber.....mina lidusin järgi ja karjusin, et aidaku mul kindad käest lahti võtta, sest mesilased ronisid juba igaltpoolt riiete vahele... Rein vehkis  ainult kättega ja kadus metsa....mina sain ka mingi oksa kätte ja kukkusin sellega vehkima.. ühe puu all sain kuidagi  parvest lahti...aga nõelatud olin ikka  päris mitmest kohast, kuid imekombel - mul ei paisteta , ainult veidi punetab (olin vist harjunud, sest lapsena sai vahel ikka mõne sutsaka)
  Kui  ma  lõpuks metsast välja julgesin tulla....siis vaatan  -  üks hobune tormab koos vankriga meie õuest läbi ja inimest ei olegi  ....hiljem saime teada, et postimees oli just meile teel kui mesilasparv tema kallale tormas,ta oli vankrilt maha hüppanud, kuna hobune lõhkuma hakkas..... hobune saadi  kätte külapealt alles õhtul   ja loomakegi oli nõelata saanud..
Rein aga  sai ka mitu sutsakat ja ühe kohe  kahe silma vahele ja hakkas kohe linna sõitma..... õhtuks nägi välja nagu hiinlane ja  järgmine päev ei saanudki tööle....
Kui ma  nüüd vahel meevõtmisest räägin, siis hakkab ainult kättega vehkima...ta ju linnapoiss..ilusat päeva!
Eks homme peab talle jälle meelde tuletama, et suvel vaja mett võtta!
ilusat päeva!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar