kolmapäev, 28. detsember 2011

seksabiilsusest

Jõulud peetud, lapsed  koju sõitnud.. nüüd võin vahelduseks jälle ka seksi  teemal kirjutada.. mis teha- mis teha, olen selline loodud, et vaatamata oma vanusele vajan ikka armatsemist ja hellitusi.....inimesed on ju nii erinevad, teised minu ealised  vist ei mõtlegi enam sellele.. aga mina igatsen...( õnneks mu lapsed ei loe  seda jama, neil on targematki teha)
lugesin "printsesi" avameelset juttu sel teemal ja algul lausa ehmusin....kuid hiljem mõistsin, et kuulun ju ise ka nende seksabiilsete hulka ...see on mulle eluaeg probleemiks olnud..  kuid olen  hakkama saanud..
Jään siis ootama kohtumist oma sõbraga, kes mind mõistab ja on mu hingesugulane....
                                          see armastuslilleke saadab vana-aastat minema..
head ööd teile!

1 kommentaar:

  1. Ära üldse põe selle pärast, sa oled nii loodud ja elu ongi nautimiseks.

    VastaKustuta