neljapäev, 13. detsember 2012

12.12.12.purjus suusataja

Ei tea kuidas mu saatus edasi kujuneb aga sel maagilisel kuupäeval olin ma  elus vist esimest korda purjus ja käisin suusatamas ka veel...mu sugulased ja sõbrad tunnevad mind ikka rohkem karsklasena (noh, nagu jänes ja eesel kõrtsi läksid, jänes ütles, kas tellime, eesel - ma loll niigi)....aga eile ma ei jõudnud veel kaineks saadagi (eks balsamis palju igasugust sodi sees)  kui L tuli koju ja kamandas kohe suusatama...nii me siis läksimegi... ikka selline imelik tunne oli peale kanget kraami, et pea ei kannatanud  üldse pööramist, siis tahtsin aga näha kas L mulle järgi jõuab.. selleks pidin madalamalt vaatama, aga L oli juba kaugel ees (punase jopega)
Pärast läks pea juba selgemaks , kuid  siis  eksisin kuuskede vahele ära, n.ö sõitsin rajalt välja...aga  suusatada oli mõnus, ka  mammuke oli meiega Tähtvere loodust nautimas, tema sõitist meist kõige kiiremini..
 oli tore ja sai suure sõõmu värsket õhku, koju jõudsin päris selge peaga...balsamit (seal oli palju sodi sees) ma enam ei taha kui ehk siis tilkhaaval....aga punast veini jõuluõhtul ikka natukene maitsen....sest Egiptusest tuli komme külge (ei mingit peapööritust enam) - tasuta ei saa ju joomata jätta -  hakkas päris meeldima ....L arvas, et minust võib joodik ka veel saada, no see veel meil puudus -  nagu täpsustab Juku....
ilusaid lähenevaid jõule!
ka sulle printsessike ja sulle läbipaistvate tiibadega lendav konnake!

2 kommentaari:

  1. Ole Musi, Lummike, ära enam ku-na-gi joo bal-sa-mit! Äärmisel juhul tilgake Riia palsamit! :P
    Kui sa nüüd minu meelitamiseks piltidel tagumikku upitad, siis asjata - ma olen selles eas, et isegi vaadata enam ei oska ;)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. pai konnake, kas sul tõesti nägemine ära, aga mina tahtsin sulle veel kättel seismist näidata, oh mu konnapojake(lendav) ma panen oma pinsist sulle läätsad, sa mu väiksekene, saab ka kalossidest abi...
      suuuuuuuuuuuuuuur pai.

      Kustuta