esmaspäev, 31. detsember 2012

lahkuv aasta

Lahkuv aasta oli mullust parem
minu linn on ilusam kui varem
tööd ja rõõmud elu täitsid
mõned hetked südamesse jäidki


suurem rõõm vast oli beebi

temast armsam pole keegi
lauluhäältki  teha juba oskab
isa õlal mõnusasti norskab



õnne mind otsimas näinud
mitmete merede kaldad
purun´d on igatsusvägi
otsida enam ei malda...

kaamelid ja kõrbepäike
jätsid nahale mul kauni läike
 reumavalu ära viisid

suvi, lilled, vihm ja päike
olid seltsiks mulle vaikselt
minu kallid laur ja mamm
nendeni kui vaja - mõni samm...


L-ga koos laulu  lõime
tantsu sporti tegime
palju aiamarju sõime
sõpradega  sampust jõime



Nõnda möödus meie aasta
tahaks sellesse veel naasta
aga kiirelt voolab  aja rutt
aastal alla tõmmatud nüüd jutt...
    
Ma armastan sind Tartu, sest pole linna kaunimat.....ei paremat mul antud...näid minus vastu kajavat....
Ja siit minu kallist Tartust saadan teile kõigile:  "Head vana-aasta lõppu!"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar