teisipäev, 1. jaanuar 2013

kui õnnetu

Armas blogike, hea et sa mul olemas oled....olen väga kurb..nutan...kell on juba 1.00 aga mulle ei ole keegi veel head uut aastat soovinud....mul hakkas veidi südamega paha ja läksin seltskonnast oma tuppa....võtsin tilku ja jäin magama..kui ärkasin olid kõik läinud ja keegi ei märganud mind ülesse ajada ja uut aastatki   soovida...ma terve päeva valmistasin ja ootasin külalisi....aga nüüd istun siin üksi kõigist mahajäetuna ja maadlen oma südame rütmiga.....mõni hetk on väga-väga  valus...
nii algas minu aasta 2013.....issake, tuli üks sõnum.. minu Katrin kes on pärit lastekodust ja kasvatab Tln-s kriisikeskuses üksinda poega - ta pidas mind meeles - ta õnnitles mind...saadan talle sms-i vastu..olen talle ikka mõtte ja teoga abiks olnud...
 võtan veel rohtu ja proovin oma toakeses magama jääda, vast saan ilma kiirabita....
head uut aastat teile!

1 kommentaar:

  1. Kallikene, teile ei saa uut aastakest soovida kui teie telefonike on välja lulitatud, kas külla tohib tulla? Tahaksin uusaasta tervitused, kallistused ja musid pidulikult üle anda!! Oled kõige armsam vanaema maailmas, ära seda eales unusta!

    VastaKustuta