laupäev, 5. jaanuar 2013

informatiivne pilt

 eile oli see karvapallike  nii aktiivne ja rõõmus suurte ruumide ja elu muutuse üle, et ma ei saanud teda õieti kaadrissegi siis, kui mammu ta   tõi je meid üllatas,  me nägime ainult jooksvat nuusutavat ja ronivat karvakera, nüüd on ta rahunenud... ma lasin tal täna isegi üle ukse õue  vaadata...oooi,kui te oleks näinud kuidas ta silmad lõkkele lõid kui ta leevikesi (kes toitu ootasid) okstel siutsumas nägi, jee see oli talle  alles elamus (oli ju tubane onud), õue ta astuda ei tulgenudki, tormas nagu tuulispask tuppa tagasi ja on rohkem mu jalgadee ümber, et oleks julgem  uusi üllatusi üle elada....eks ta leina kindlasti ka oma perenaist ja endist kodu...paitame siin võidu teda ja minu juba tunneb lõhna järgi ära,käib kogu aeg järel....


Saage siis tuttavaks prl. Kitty eest ja tagant vaadatuna,  eks ole nunnu!?

 ka minu hommikumantliga  oivaliselt sobib...
aga magamisega on  probleem....tuli kohe minu padja peale õrnutsema. temale tehtud asemest ei teinud väljagi....ma ei julge magama jääda, äkki näksab ninast kui norskan, pöörasin talle selja - kus sa sellega, tuli teisele poole - ikka ninad koos...tahab nii õrnust...L juba ütles, et talle polegi enam ruumi peab vist kassi pessa minema...üldiselt - elu segi pööratud...ma ei julge kassiga ninapidi koos magada...nüüd tulin ülesse ja mõtlen kuidas oma isiklikku patja selle kassipreili käest kätte saada....ei muidugi ta tuli ka ülesse - vist abiks mõtlema....homme lähen targa sõbra käest nõu küsima, et kuidas saaks oma padja kätte..ja et olen harjunud rohkem mehega magama kui kassiga...no on alles tiiger-koer ilma loodud.. tahab võimu minu käest haarata...äkki mammu tahab ise  selle lemmikuga ühel padjal magada!?
ilusaid unenägusi...meie könutame kassiga põrandal, tal on vist minu sõltuvus tekkinud...tõin küll mitu patja maha...vaatan kuidas saan mõne päris omale haarata, sest L saatis meid juba p-e.....

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar