laupäev, 12. jaanuar 2013

pätiplika

Oh, on ikka selle pätiplikaga (Kitty)tegemist...teeb palju kurja...ta pissib minu kallite orhideede  peale (ai-ai-aaaa), tõstsin need juba kapi otsa .....ei muidugi ta oskab ka sinna ronida..ja minu ilus-ilus lilleke (mammu kingitud)!..kassile  hakkas see nii maitsema  -  nüüd ei tulegi  enam lillekesel armast õiekest ! liivakasti asemel teeb ta oma junnikesi vanni....ei, mul  pole enam sõnu...sööb nagu hobune....kui kööki lähen hoiab ta oma käpakestega mu jalgadest nii kaua kinni kui talle midagi poetan, no päris terrorist!
vitsa ei tahaks näidata, pole harjunud loomi lööma...

Kes teab kuidas sellisest mängu ja ulakuse kerast jagu saada, mul sellist pätiplikat  veel ei ole olnud?
Alice, kuidas sina oma kassi alguses taltsutasid? Oi, nüüd ta närib juba minu sussi....ai ai
Mammu ostis talle igaks juhuks kirburihma...õue ta ei kipu, jälgib esikust mind, kui ma lund ajan või puid toon....hommikul viskasin ta korraks lume sisse...ta ei jõua ennast ära  puhastada...siiani veel tegeleb sellega..
.ühest küljest on jälle hea, edaspidi saab temaga koos isegi lumes püherdada...mulle ikka siberist saati see lumes möllamine meeldib...kui lähen puude järele ja ilus paks lumi on siis kohe ei saa juhust kasutamata jätta ...siin tagahoovis ei ole õnneks publikut ka
hommikune pai teile kõigile

2 kommentaari:

  1. Kurja ja vitsaga ei saagi kassi puhul hakkama. Kass peab meeles ja maksab topelt kätte.Järelikult on tal millestki puudu. Olemas on kassimuru, mida nad söövad.Tegelikult meeldib kassidele ka tupsroht-liilia, mida nad närivad.Vähemalt minu kassidele on see meeldinud.Teisi lilli pole närinud.Liivakastis on kõik käinud.Ainult siis, kui liiv on must, on juhtunud pahandusi, aga nüüd on ju müügil spets liivasegud, kust saab paakunud musta liiva kohe välja võtta. minu kass pole ka eriline õues käia. Vähemalt külmade ilmadega, aga puhtust ja korda peab küll.Peale selle on ta ka hea inimestetundja.Tema järgi saan alati teada, kes on hea ja sõbralik inimene. Valelikke ja kurje inimesi ta ei salli ja näitab kohe oma antipaatiat välja.

    VastaKustuta
  2. Tänan, tänan, ma ikka tulen temaga toime, aga ta on noor ja tahab palju mängida, võtab aega, kui meie elamisega harjub ja enam ulakusi ei tee...kipub ikka mu kaissu magama, eks muru pea talle ostma jah....ilusat õhtut sulle, tulin saunast ja kohe hea meel oli sinu kom-i näha.

    VastaKustuta