laupäev, 5. jaanuar 2013

uus lemmik

Jeee,mulle toodi uuel aastal lemmikloom..mammuke ja T tõid....aga võta näpust ma ei saa aru mis loomakesega tegemist on, pea nagu kassi oma aga saba  koera oma, tagant vaadates koer mis koer..
kassil ei ole ju rõngas saba, tegelikult ma olen angoora kasse vähe näinud ka..oh imet. missuguseid  kasse siin ilmas küll on ! aga muidu armas(9 kuine) ja elurõõmus mängukerake....pilti õieti teha ei saa...sest tormab ringi ja uudistab uut kodu
aga maru põnev, nüüd om mul uueaasta soovija olemas kui teisi käepärast pole....
see mängukera teeb palju  nalja ja pahandust, mu armsad orhideed tegid juba  koos oma alusega õhulennu...ühel armsal lillekesel näriti  pool ära...minu lemmik kohvitass on  juba kildudeks...ei ma pean selle naljakera vist ketti panema..
kalli









1 kommentaar:

  1. Aasta auhind kõige ebainformatiivsemate fotode eest läheb küll siia :D

    VastaKustuta