neljapäev, 24. jaanuar 2013

kingitus sõbrapäevaks

Vau, täna on ilus päikseline hommik..päike lausa soojendab tuba...aga mulle kinkis õe minia sõbrapäevaks piletid kontserdile, mis toimub Peetri kirikus
sel kontserdil on päris mitmeid esinejaid, kuid ka  õe minia (dirigent)  segakoor esineb seal ...nii armas kingitus tema poolt....mulle väga meeldivad kirikukontserdid, olen ka L koori kontserte kirikus käinud kuulamas, seal on ju  laulul lausa eriline kõla...
aga suvel me teeme oma kontserte, muidugi me pole nii  musikaalsed, kuid nii saame oma lauluvajadust rahuldada
 suvel (2012) suvilas, pillimehed meil ka omast käest võtta, vahel mina ei pääse löögilegi, siis ronin kõrgele, et vähemalt laulda või solist olla..aga ma karjun orkestri üle..tralla-laa
päikest teile

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar