esmaspäev, 28. jaanuar 2013

kas blond,brün....

Aga mina olen nüüd peaaegu punapea!  Mõtlesin , et olen ikka liiga musta peaga, L kutsub mind juba nooreks kuradiks (jumal tänatud, et mitte vanaks)... kuna mammu harjutas minu peal veel juukselõikamist, siis on mul hari päris püsti ka veel...ostsin Stockholmist endale punase laki, saavad juuksed ehk pruunakamaks, aga kui nad veel imelikumaks muutuvad  siis saab veel rohkem nalja
Jee kui ma selle omale täna pähe ajan, siis olen punapea, voh! Juba katsetasin tuka peal..päris punane küll ei saanud aga pruunakas küll..nüüd saan täna tantsima minna, muidu tantsusalongis ei tundnud tuttavad mind ära (riietusin  brüneti stiili), vaadati, et L-l uus  partner, aga täna saab juba kolmas olema..tal ka  siis vaheldust siin ilmas....kuid eks temalgi ole mõni vana sõber olemas, sest enne mind oli ta ju 7 a. poissmees....L on mul muidu nunnuke, oleme ikka  17.a. koos eksisteerinud (väga hoolitsev) vaatamata minu veidrustele.... nii et täna siis jälle tantsulkale!
(kirjutatud pühapäeval)
talvine kallistus kõigile!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar