pühapäev, 27. jaanuar 2013

roti hambad

Ai-ai-ai..meie Kittyl on roti hambad..närib kõiki mis saab, televiisori viisime teise tuppa ja kõik juhtmetega asjad.. sest ta näris mu mobla laadimise juhtme katki, mammu tõi uue, täna on juba sellele ka hambaid näitanud..oi ta leidis voodi alt minu   stimulaatori ja see on nüüd katki koos kõikide mu pea ja p.. masseerimise aparaatidega
Nüüd lähen väljast pisikest kasevitsakest otsima, et talle sõna "ei" õpetada...muud üle ei jää..
ma ei saa enam  ristsõnugi teha, pliiatsid näritakse ära, riputasin need lae alla, paharett hüppab üle kahe meetri kõrgust (riiulile), vaja olümpiale saata, toob ehk medali
Homme läheb Kittyke steriliseerimisele, vitsaga õpetamine jääb vist ära..peale selle saab ta õues käia ja puuoksi närida niipalju kui süda lustib..talle nii meeldib õues, aga ma ei julge teda üksinda veel lasta, sest peigmehed juba luusivad  ümber maja....paiii                                                                             

     

2 kommentaari:

  1. Kassi lüüa ei tohi. Tuleb talle muretseda tema oma asjad, mida ta võib närida. MInu kass näris mööblit ja jalanõusid aga selle vastu aitab järjepidev keelamine, sõna EI või ÄRA TEE õpib kass kiirelt ära ja tuleb anda talle tema oma närimisasi. Nii ongi minu kass jäänud närima ainult oma mänguasju. Õues ei luba ma tal rohtu närida, sest ta oksendab selle tuppa jõudes välja, ÄRA NÄRI oli kiirelt õpitav, piisab vait ütlemisest ja ta kuuletub. Loomulikult tuleb ennast palju kordi korrata ja kuuletumisel kõvasti kiita.

    VastaKustuta
  2. tänan nõuande eest, eks ma ikka püüan keeleta...mul neid kasse olnud ja kuna meil on õues ruumi, samuti suvilas, siis nad on vabalt elu nautinud ja ka hiire püüdjad olnud..aga sellist juhtmete närijat pole veel olnud...ka mänguasju on talle lapsed toonud...küll ta hakkab tõesti varsti sõnast EI aru saama.
    kõiki ilusat sulle!

    VastaKustuta