neljapäev, 31. jaanuar 2013

teleskoop

Minu väimehel on uus teleskoop...vau, mina tahan ka minna sellega kuud vaatama..ma ikka vahel olen tähetornis tähti vaatamas käinud..kooli ajal mulle väga meeldis astronoomia, püüdsin kogu aeg jälgida uusi saavutusi sellel alal, eriti olim rõõmus kui mõni tehiskaaslane jälle kosmosesse saadeti...nüüd olin aga shokeeritud kui iraanlased ahvi kosmosesse saatsid, õnnetu ahvike ta ei ela seda üle, teine asi kui inimesed käivad  ja jälle seal elusana tagasi tulevad
 Jee, nii näeb välja üks täheke..äkki seal on elu..äkki elusolendid on seal ümargused  nagu pallid ja veerevad ringi, või siis neljakandilised..kui põnev kui põnev!
Mul läks kohe igatsuse laine minema ja tuli kosmose uurimise laine peale..süvenen täna siis veidi sellesse teemasse
Aga Kitty on oma kaitsva vestiga naljakas ja juba tervem, mõnuleb siin minu patjadel
ilusat päeva!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar