esmaspäev, 10. detsember 2012

muutsin imagot

Mina muutsin endal välimust...tahan ka  pühade puhul teistmoodi välja näha
juuksed lõin endal mustaks,, egiptusest tootud kangajupist õmblesin mingi togo moodi asja jne.
väga põnev..kui endale meeldid siis meeldid ka teistele
 ma pole veel elus brünett olnud , aga mood  nõuab..lapsed kukuvad kül p-li kui mind näevad...kuid neid ootavad ju  kingitused ja jõuluvana, mind ehk ei panda tähelegi..
tralla-laa, tralla-laa.....aga  L ei taha mu otsa vaadatagi..
Eile käisime õekesel külas, ta väetike murdis omal jalaluu - aga on tublike  parandab tudengite töid ja projekte (ta ju ehitusalal)...lõikasin tal juuksed lühemaks aga värvida ennast ei lasknud!?
minu välimust väga ei laitnud - ma ise ka tahtsin helepruuni omale, kuid pea viskas mustaks - nalja
saab..isegi linnud  lendavad ära kui mind näevad....
kalllliiiiii!

2 kommentaari:

  1. Sa, Lummike, oled üks lahe tots, täitsa meeldid mulle!
    :P

    VastaKustuta
  2. Oi konnake, rõõm sust kuulda! Nagu ikka mingi vastukaja mu soperdistele, sa võid päris mõnus välja näha, ikkagi lendav!? aga äkki oled konnapoeg veel ?
    pai sulle,konna ju hea silitada..

    VastaKustuta