kolmapäev, 12. detsember 2012

Olen purjus

Jeerum, ma olen purjus! Kõik nii imeliselt ilus ümberringi....naabrinaine kutsus mind kohvi jooma ja ajasime seal plära ühel ja teisel teemal..lõpuks talle tuli meelde, et talle kingiti jõuludeks Riia balsam...ütles et see on väga tervislik, maitseme siis elame kauem...mina nõus....kuid tema valab mõlemale terve pokaali... ma vastu, et seda võetakse ehk tilkaaval...tema, mis ei tapa -  teeb tugevamaks, lõime siis kokku ja mina peale joomist tundsin kohe kuidas tema tuba sõitma hakkas (mul selle suure  strept-i doos-e   tagajärjel ikka see tasakaalu närv ju...), luban omale  tavaliselt veidi veini või õlut aga nüüd terve bokaal nii kanget ...oih  roomasin siis oma poole ja jõin palju vett peale....siin ma siis nüüd laman voodis ja laulan..unistan muidugi ka printsist valgel hobusel..lalla laaaaaa
See juhtus  tema armsas toakeses....
Vau, lubasin ju täna L-ga suusatama minna!?  Ei tea millal ta tuleb, kuidas kaineks saada?!
pai-pai-pai........

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar