reede, 20. september 2013

kärss kärnas...

Täna on siis kärss kärnas ja maa külmetanud ....vihma tibutab, ei taha väljas tööd teha, linna ei viitsi
minna, seal peab raha raiskama, aiapidu jääb ka ära ei saa sellel päeval rahvast kokku  ja üldse, mis ma ka ette ei võta - kõik ebaõnnestub...hommikul ajasin Kyttile kuuma kohvi kaela, ta lõhkus ehmatusest mu ilusa kannu...lihtsal hüppas tila peale...mind ajab juba asi naerma...oh sa minu  armas kannukene

No nii  rohkem ma midagi täna ei tee viskan pikali ja kargan ristsõnadele kallale, sest nagunii kõik ebaõnnestub...ongi vahest selline päev, et ära midagi teha püüa - kõik ebaõnnestub! Hea et  tööl enam ei käi, teab mis ma seal veel korda oleks saatnud..
Jeerum, siin ka veel naerdakse mu üle -  aga nüüd panen pea tööle!
ilusat päeva!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar