esmaspäev, 23. september 2013

õunte uputus

Vau, kui palju on sellel aastal õunu! oleme juba kõikidele sõpradele jaganud, talveks korjanud, mahla teinud ja ikka kõik kohad on veel õunu täis...on veel hiliseid martsipane  ja  kuldrenette -  õunad  sellel aastal nii magusad ! (oli ju palju päikest)..




ka mahl on  hea magus, saab kohe juua, ei olegi vaja veega lahjendada....ma õunamahla eriti ei armasta... mulle nagu hapuvõitu , aga Laur tõi mulle algul väikse pudeliga maitsta -  mahl oligi väga hea...siis ta tegi meile maal lausa piimatünnitäie mahla, L käis järel..
ma ei leidnud enam kaanetajatki üles, laenasin naabritelt, sest viimased aastad olen väiksemaid purke keeratavate kaantega kasutanud , samuti külmkapi tooreid marju täis löönud...
aga nüüd on siis jälle suured purgid õunamahlaga  keldris
sügisene pai

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar