reede, 27. september 2013

nagu metsas

Linnas elan ma küll nagu metsas, minuni ei ulatu autode müra, ega mürgine gaas...kus aknast või uksest ma välja ka ei vaata - on ikka rohelus....nii armas kohake

Tulime eile suvilast linna....olen nii väsinud sellest kolimisest ja möllust...ka meel on kurb sest lahkus üks meie sõber - akordioni mees, L läheb esmaspäeval teda  ära saatma...oli väga tore sõber ja inimene, isegi uued aastad võtsime koos  vastu....kahju-kahju....kuid eks me ole kõik surelikud ja  kõigil tuleb see aeg kunagi kätte...ta lahkus  seoses raske haigusega....
ilusat sügist teile!

2 kommentaari:

  1. jäin lugema su päevikut, jah ka minul ümberringi paks mets, kuigi elan keset linna peaaegu ... mulle meeldivad sinu väga ilusad sügisesed pildid . Tunnen sulle ka kaasa sõbra kaotuse puhul - sügist vist on nimetatud mõnikord lahkumise ajaks ...

    VastaKustuta
  2. Nataly, suur tänu sulle kaastunde eest! Nii see on ..."mulle meeldib kui sügise tuleb ja kui nutavad kõik raagus puud, kui looduse ilu siis sureb ja vihaselt kohab tuul! - see on katkend ühest vanast laulust...mulle hingelähedane....kõiki ilusat sulle sinna meretagusesse riiki!

    VastaKustuta