esmaspäev, 2. september 2013

mul on vanker

No mis sel elul viga on !? Tõin omale vankri ka veel õue, siis  istun lillede  keskele ja L sõidutab....kes saab peale kuningannade sellist luksust omale lubada.....elu nagu lillepidu !
Täna siis lapsekesed ja tudengid alustavad kooliteed....tuleb ka oma kooliskäimine meelde...oli tore aeg!
 Kui tuletada Siberit meelde, siis oli algul ikka jama...talv tuli ruttu ja mul ei olnud viltegi...ema sidus närud kalossides jalgade ümber ja nii ma algul käisingi läbi sügava lume (u.nagu Napoleoni sõdurid Venemaalt lahkusid) kuni  Maria Ivanovna (mu esimene õpetaja ääretult hea inimene) märkas mu jalanõusid ja tõi mulle oma vanad vildid....küll ma olin õnnelik..sest läbi lume sumbata oli oma 1,5 km....(vat kus olid ajad - olid majad)....
aga nüüd on lausa lillevanker õues ja mina pugin õunu, ploome jn. nii palju süüa kui süda lustib.
 Teen mida tahan, tõusen hommikuti millal heaks arvan, suhtlen skaibiga  oma lastega, mängin internetis  mänge, tantsin ja laulan L-ga, suhtlen ääretult targa inimesega, nabrinna kutsub mind tihti kohvile  jne.jne
Nii, et elus on ikka vahel halvad ajad ja vahel head...... selline see eluke meil on
Ilusat esimest koolipäeva teile Arvik ja Saki!  Ilusat viimase õppeaasta algust kõrgkoolis mammukesele, lauripoisile ja T-le!
kalli kõigile.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar