teisipäev, 24. september 2013

oh need minu karud

Käisin jälle Lõunakeskuses....ja kohe neid karukesi vaatama, kes seal pillimängu imiteerivad...no nii naljakad..lapsed  koos vanematega tihti peatuvad seal ja  vaatavad samuti neid...

kui  toretaid asju inimesed ikka välja mõtlevad!




ka sügislillekesed on kaunilt istutatud





aga mis imet veel meie Lõunakeskuses on - see on lumi, terve suve võib seal seda  tänu liuväljale näha....eks ole põnev?





samuti igavest vee voolamist nii peenikeste niredena....ma lausa seisan ja jälgin seda imet





Varsti me kolime linna ja siis saan harvem Lõunakeskuses käia, aga ma ikka  vahel pean tulema seda kõiki vaatama ja  mõne sõbsiga ka siin kohvikus istuma, ka paljud raamatud olen ma ostnud just siinsest Apollost..
imearmast sügist teile!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar