esmaspäev, 16. september 2013

ma nutan...

Ma nutan vaadates vene pealt Andrei Malahhovi saadet "Las räägivad".. kui häid inimesi on ikka ilmas nagu Andrei...Ta on võtnud omale eesmärgiks leida nende laste vanemaid, kes on  oma vigasena sündinud lastest loobunud...Lapsed on kasvanud  üles invaliidide lastekodus, s.j. on mitmest neist saanud tugevad  invosportlased.. nt. ilma jalgadeta poisid võitsid saate Talentide jahil", tehes väga raskeid trikke, toetudes ainult kätele....mõned on lauatennise  võitjad ja n.e.
Kuid kõik nad igatsevad leida oma ema või vanemaid...nad andestavad emale kõik, peaasi et saaks veel ema soojust tunda... see saade on nii hingestatud ja Andrei teeb kõik, et laste vanemaid leida ja kokku viia...s.j. ka temale tulevad pisarad silma  kui lapsed oma emaga kohtuvad...kohutavalt inimlikud saated ja liigutavad mindki pisarateni...ema ja lapse armastus on kõige pühamad siin ilmas...
Kui ilus on purskkaev, siin oleks ka nagu pisarad....
 Tuleb meelde kui ise invaliidina Tln.-s Hiiul gipsis lamasin mitu aastat, kuidas uuesti käima õppisin, kuidas aastaid 1-2 gruppi invaliid olin ja jumalat tänan, et peale 2 oppi sain käima ja lapsed veel sünnitasin (luutuberkuloos, mis mul vaagnas peale Siberit  oli ei võimaldanud  kõndida) ....
Aga nüüd olen võimeline tantsima, ujuma jne..milline õnn on elu! Põetasin oma meest ühes toas, hiljem  tütre äia teises (mõlemad nad surid) - see oli kõik mu elus kohutav!, ma nii kartsin surnuid, ka haiglates mu kõrval voodis vahel mõni suri (osa  luutbr. haiged olid juba lapsena põdenud ja nende jalad ei arenenud - keha oli mehe oma. aga jalad lapse omad)...
ja nüüd ma leidsin inimese kes püüab sellistele inimestele rõõmu teha, leida nende vanemaid või nõuda riigilt toetust..Ei  Malahhov on inimene suure tähega, ta ise ka vahel nutab, kui eriti traagilised sündmused on..selliseid inimesi ..
  Mulle tulid oma kannatused, samuti tütre raske avarii (vaatamata tema üleelamistele kaitses ta  dokt. kraadi ja on väga tubli olnud) meelde
Peabki elust kinni võtma ja seda täiel rinnal nautima.....lõpetasin nutmise kui sain seda kõiki teistega jagada....ma kuulun nende inimeste hulka, kes vajavad kaastunned ja headust, olen püüdnud seda  kõike ka oma lähedastele anda...
Oi nüüd sai nii pikk ja segane jutt...aga olgu...nutt puhastab hinge ja annab ehk lainetena edasi selle kaastunde neile, kelle pärast ma nutan..
kõiki head teile!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar