laupäev, 21. september 2013

midagi hingele

Trehvasin eile Aunaste saadet vaatama ja näe imet - Mustonen mängis viiulit nii tundeliselt - kui ilus! Ja kui nad veel koos Saarsaluga musitseerisid siis ma kuulasin lausa hinge kinni pidades - kui ilus see oli - `viiul ja saksofon..küll on ikka mõnele inimese annet antud, et ta suudab teise inimese hinge lausa  helisema panna ....ma sain sellise kaifi nende musitseerimisest, et muusika siiani heliseb mu sees.....kuidas ma küll sellist  muusikat armastan!  Võtsin täna kitarri kätte ja püüdsin ka midagi ilusat  keeltest välja meelitada, aga minu võimed  jäävad kaugele maha..oskan ainult mõnda mustlasromansi.. lihtsaid laule ikka kitraga  mängin ...
mul on ka hääleseadja olemas
sellega saab   häälde panemist täpsustada...
ilusat hommikut!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar