reede, 14. veebruar 2014

istun ja imestan

Istun ja imestan - ma ei saa blogi kirjutamisest enam lahti?! Nagu mingi vajadus  sunnib mind kirjutama ja  nii palju oma eraelu teistele lugemiseks pakkuda..huvitav, kuidas ma enne elasin ja ilma kirjutamata sain hakkama...muidugi ühest küljest on tore  järeltulijad  loevad ja näevad millega ma tegelen, teisest küljest - kirjutan ju nii primitiivsetest asjadest - aga imekombel püsin  20   loetavamate  hulgas
mul on oma lugejaskond tekkinud ja lausa imestan, et päris mitmest välisriigist loetakse mind..ma olen vist mingi komejanditegija nagu selle fotol, kus kunagi kauboisid mängisime
 mulle  millegipärast meeldib oma elu  kellelegi jagada..ei saa muidugi seda igavuse arvele panna, sest tegemisi mul on ja  juba kipun lõunamaadesse (kas Egiptus või Türgi? ei tea veel)
jah niisugune ma  siis olen
kuid kommentaare on vähe - vist ei ole minuga millegi üle diskuteerida..aga  tahaks küll tagasisidet - kasvõi kriitilist
pai

1 kommentaar:

  1. Eks see blogimine ongi üks sõltuvust tekitav asi, kunagi laotasin ka mina oma elu aastaid teistele inimestele jalge ette, põnev oli. Midagi kriitilist öelda ei olegi selle blogi kohta, Sa ei kirjuta liiga vähe ega liiga palju, kõik on nii nagu olema peab, satun siia veel kindlasti. :)

    VastaKustuta