pühapäev, 23. veebruar 2014

ma põen

Kuigi Eesti sünnipäev on homme ja  ümberringi kõik nii positiivne on minule kõik haigused kallale
karanud (kaelaradikuliit lõi jälle  välja ja teeb  põrgupiina, liigesed viskasid ennast paiste ja valutavad, bronhiidil tuli meelde, et pole ammu mind külastanud jne.) ja murdsid mind lausa pikali  voodi...noh  nutta tahaks nagu ka veel - põhjuseid leidub alati...
oh siin ma siis nüüd olen ja isegi kass ei tule mind lohutama ja  valusid leevendama ..mis teha, mis teha - selline on elu! Ei ole ka oma lähedaste  nägusid ammu näinud - aga kõik on tegevuses oma tööde ja õppimistega....nii see elukene  meil lainetab....Ukraina  pärast  ma  enam ei muretse, seal saavad ilma minuta hakkama....võtan kõik  rohukesed sisse ja püüan magada, eks see ole kõige kasulikum mis ma teha saan..kui L töölt tuleb,  ta siis  lohutab ja aitab mind
vaatan rohelisi lilli see mõjub rahustavalt..
aga teile soovin Ilusat Kodumaa sünnipäeva!

1 kommentaar:

  1. Küll kõik haigused mööduvad, tulevad jälle päevad kus päike paistab ja varsti juba kevad, päevad muutuvad rõõmsamaks, pikemaks. Päevad kui mul on kehvem olla, sukeldun raamatu või filmi seltsi ja kasvõi korraks ununevad mured!:) Kallistan armsat vanaema!

    VastaKustuta