kolmapäev, 26. veebruar 2014

minu põetaja

Kitty mängis  mu põetajat kui ma haige olin ja tal on tõesti ravivõimed olemas, aitas mind paari päevaga voodist välja, ei tohi unustada muidugi ka L teeneid
ja kui kiisut veel  õrnalt paitada ja veidi sügada siis oli ravitoime vastastikune.....n.ö. vahetasime omavahel aurasid...aga kui tähelepanelikult vaadata siis näib, et Kitty tundis lausa neegrimõnu...          ka minu süda töötas kui kellavärk tundes kassikest  rinnal pikutamas ja nurru löömas...                      Ei noh , loomad on inimestele ikka suured  sõbrad ja ravitsejad....see on kindel mis kindel                           
pai ka teile                                                                                                                                             

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar