esmaspäev, 16. juuni 2014

ilusad ja kopsakad

Kohvitame siin  sõpsiga uues aiamajakeses... nii mõnus, et isegi laulutuur tuli peale (noorus on ilus  aeg, noorus ei tule iial...) aitab küll - rohkem ei laula!                                                                        arutame, et kui ilusad ja kopsakad me  oleme (ennast kiitmast ma ei väsi - ütleks selle peale Lembit, aga teda pole praegu õnnneks kodus)), ei tea millised veel 20.a  pärast saame olema (vist veel ilusamad ja kopsakamad)...ei, peame ikka  rohkem palli mängima..  kui elada tahad siis muudkui liiguta ennast....                                                                                                                                 
                                                  
Aga juba lapselapsed lõpetavad ülikoole  ja puha...ei saa peatada aegade ruttu, mis nii kiirelt lendab uttu......
tahaks isegi olla veel ülikoolilõpetaja, nautida seda  diplomi saamise melu...tunda jälle seda rõõmsat tunnet, mis tekkib kui kõik eksamid on sooritatud....tuleb meelde, et ma oskasin ikka niipalju rääkida (see anne on mul olemas), et läbi ma kunagi ei kukkunud...
veel tuleb meelde, et ajaloo sisseastumise eksamil sattus mulle  esimeseks küsimuseks "Urartu Kuningriik"..peale selle, et orjad tegid  seal rasket tööd mulle eksamipalavikus midagi meelde ei tulnud, aga kuna õppejõuga tuli keegi vestlema millestki tähtsast, siis ma pikalt ja laialt rääkisin sellest orjade elust ja kui raske on ori olla jne. jne..
Ja  oh sa püha müristus  küll, sest   mulle äkki öeldi - võtke järgmine küsimus...hüppasin rõõmust - seda ma õnneks teadsin hästi! Saingi oma "hea" kätte...nüüd on muidugi hindamise süsteemidki juba teised.....jne
Jaa  nagu laul ütleb -  paljugi võiks  öelda veel ...aga mis möödas see möödas
Noh, sõbsike , hakkame siis jälle palli taguma!
kalli!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar