pühapäev, 1. juuni 2014

orgasmist

Oh kevadistest lilledest ja oma aiast olen juba niipalju kirjutanud, et lugejate arv on langenud...mis liig see liig... otsustasin teemat muuta...eile käisid  külas sõbrannat (keda pole tükk aega näinud) oma peikadega ja oli lõbus õhtu, sai südamest armastusest ja muudel teemadel laulda jne.... samuti võõraid mehi veidi piilutud... mõelda ometi .... öösel nägin nii erootilist  und, et sain lausa orgasmi...esimest korda elus! Muidu on selleks ikka  meest vaja...aga nüüd  toimus see  iseenesest...ma kunagi ei ole uskunud kui naised vahel räägivad, et nendega see tomub...eriti kui erootilisi filme vaatavad....meestest rääkimata...
 nägin unes vist  sellist pilti...........
Jee, siin ilmas on tõesti igasuguseid imesid, mida kogeda......äkki on veel midagi sellist või veel põnevamad!?  Ei seks on ikka üks vajalik asi ja tervislik samuti.....
Aga pidusid tuleb meil ikka järjest, kolmapäeval peame Andei sünnat - siis on meie kamp kohal....noh nende hulgas on kõik liiga tuttavad ja  erootikat sealt välja ei nopi....aga pidusid tuleb veel ja mina olen loodud ikka  piduloomana, õnneks L samuti.... ta saab vahel ka mu sõbsisid  piiluda...
Varsti hakkavad need suvised üritused, kontserdid looduses ja laulupeod... laupäeval juba Trt. laulupidu
jne.
Tln. laulupidu ma vaatan vist Pärnus...saab merd nautida ja  telev. on  ülevaade peost isegi parem.. paljud tuttavad osalevad: L oma meeskooriga, Tuuli rahvatantsijana jne.jne. Aga mina nii suurtesse massidesse ei sukeldu...vaatan ainult televiisorist
Ja meie  ilmake läheb aina ilusamaks, saab jälle järvekeses käia,  eile juba käisime vesi oli küll 15 ringis, L värises veel tükk aega, mina sulpsatasin korraks  vette ja siis ruttu ennast rätikuga hõõruma.... nii et kõik oli nauditatav...
Lähen siis jalutama ja unistama - täna ma tööd ei tee....
armast ärkamist teile! 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar