teisipäev, 17. juuni 2014

laulmisest

 Sue  tegi ettepaneku, et ta  teeks video minu laulmisest, mõtlesin et nalja teha, hüppasin kitliga toast välja, haarasin pilli ja laulma...ma  ei jõudnud häält lahti laulda ega midagi , mõtlesin et tahab eesti keelset laulu vahel kodus kuulata...
nüüd äkki saadab mulle video, naljakas, ma ei ole kunagi  video jaoks laulnud...mõtlesin, et kui nad nüüd neljapäeval tulevad siis proovin veel laulda ja oma luuletusi vahele lugeda...armastuse, kodu või  mere teemal..
Vast homme panen siis video Suele laulmisest, täna ei osanud veel seda hotm-st bloggerisse sõidutada
aga panen  pildikese eelmisel aastal pojaga laulmisest, kuidagi hingalähedasem on koos oma lastega laulda

Ootan seda aega, millal lapsed külla tulevad, koos laulame ja  kannakesed ka  õitsevad...aga
siin on mu tütreke koos täditütrega oma sünnal
suur kallistus kõigile mu lugejatele!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar