teisipäev, 3. juuni 2014

jälle seksist

Lugesin meeste arvamust, et maailma seksikam naine lauljatar Cheryl Cole ei loe raamatuid kuna seks ei võimalda tal keskenduda..naised panid sellele tugeva kriitika peale...."üks" ei võrdu kõigiga  ja pealegi  kuidas ikka saab hinnata, et just tema on kõige seksikam...siis peaks ju paljud mehed temaga magama et seda  kindlaks teha..jne.jne
Oh nalja saab selle ilmaeluga... mina ei oska küll ennast kellekagi võrrelda ja pealegi iga inimene on nii omanäoline ja eriline, et raske on hinnata selliseid intiimseid võimeid nagu seksikus...
kõik oleneb samuti  partnerist....mõni on võimeline süütama sinus tule, mõni mitte...on ju väga tähtis isiklik sobivus...see on määravaks  ka armastuses ja  põhiline armastuse alustala.....
nagu räägitakse, et inimene sulle nii meeldib nagu oleks liblikad päikese kolmnurgas.....
Mnjah, seks on hea asi tõesti...midagi sellist mis viib su hinge lendu, aga armastus peab ikka ka olema muidu seda ülinauditavat tunnet ei tekki... kui proosaliseks minna siis peab ikka poosa ka oskama (kuigi kui öösel teleka lahti teed siis võib sealt üht-teist leida) ..
fotot ma vastavalt teemale ei leidnud ja ronisin ise pilti...
Aga siin ma olen ja ootan oma printsi, hommikukohvi joodud -  nüüd lähen linna lantima....sest igatsus on ikka sama, ei saa ju põgeneda ise enda eest --- nii loodud ekslema ja igatsema vist ongi minu imeline meel......seksist kirjutamine mõjus mulle igatsevalt
aga õues nii soe ja mõnus...homme tuleb päike!
kalli-kalli


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar