reede, 6. juuni 2014

mida selga panna

Nädala pärast on siis presidendi vastuvõtule  minek ja  tekkib naiste igivana  küsimus - mida selga panna...noh võtsin siis kapist oma peenemad  tualetid välja, sest vikkerkaare värvides kleit sobib siin kodus oma aiapidudele...

 ei see punane õieline ka ei sobi, aga siin on mul  veel üks oma õmmeldud ja helmestega tikitud  hele kleit, see on päris peen, ka tütrele tegin kunagi sellise, pidasime mehe 50. juubelit ja olime ühtemoodi kleitidega..see oli vahva!

kuid mul on veel üks USA-st toodud beez plisseeritud kahest osast koosnev kleit, millega olen tavaliselt stiilipidudel olnud...voh see on vist ilus ja soliidne, pesin ta eile igaks juhuks ära
täissiid ja ei kortsu...ma veidi  sättin  seda  v.olla teen lühemaks..näis näis mis ideed mul nädalaga tulevad.
aga Tartu laulupidu ju ka  tulekul, peab Lembitut, Evet ja teisi lauluinimesi toetama ja kuulama minema..sinna lähen ma vist rahvarõivas....  ja ongi toaletid paika pandud!
aga eile käisime me kohe kahel korral ujumas - oma järves ja  Ilmatsalus.....niiii  mõnus, eriti hiljaõhtune ujumine
ilusat päeva!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar