esmaspäev, 9. juuni 2014

kui piinlik!

Kui kahju on ,  et need küüditatud, kes ei ole memento liikmed polegi presidendi vastuvõtule kutsutud...helistasin oma lapsepõlve mängukaaslastele, kes elavad Eestis laiali..nemad ei tea midagi presidendi vastuvõttust...isegi meie onni teised lapsed, ometi üks on lauluraamatu ja luule- kirjutanud, palju ilusaid laule loonud, dirigendina koore juhtinud jne. Kuidas nii on juhtunud...tähendab see on siis Memento organiseeritud üritus ( kuigi mul endalgi paari viimase aasta liikmemaks maksmata)....
Jaa Siberis me  elasime nii vaeselt, et närisime isegi vahel rohtu nälja kustutamiseks ja panime oma haavadelegi seda peale jne.
..praegu aga elu nii luksuslik, et pole äärt ega otsa..
nt.Yves Rocher saadab mulle reklaamina olemasolevaid kosmeetika näidiseid,

lillepoed täis eksootilisi lilli jne.jne.
 ma kujutan  ette nende inimeste pettumust, keda presidendi vastuvõtule ei kutsutud...
ja tunnen piinlukkust et mina olen kutsutud, aga  mu mängukaaslased ei ole
mis teha, mis teha, paistab et Memento rahaliselt  toetab seda üritust  ja raha on ju siin elus nii määrav ....
kui kurb, mina aga lootsin seal kõiki oma sõpru kohata...
kalli teile

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar