teisipäev, 12. august 2014

mina ja kuu

Kui synna lõppes ja kõik lahkusid siis  vaatasin taevasse ja nägin kuud.....kuu on alati köitnud inimeste meeli ja ehk saavad lapselapsed ka seda juba turistidena külastada...
palusin Lembitul teha pildi minust ja kuust...hiljem lugesin, et sel ööl oli kuu maale kõige lähedamal olnud
siin ta on ja tõesti küllaltki madalal - täiskuu...ei tea kas ta mõjutab ka kuidagi inimese olemust, aga  ma tavaliselt nendel öödel vahel ärkan ja kui aknast välja vaatan siis  saan aru, et  täna on täiskuu ja ma olen kuidagi erutatud...lunaatik  ma vist ei ole, sest keegi pole mulle öelnud , et ma öösiti ka silmad kinni ringi käin....
Aga minu mäletamise  järgi oli ka mu poja esimeseks  sõnaks mis ta ütles just "kuu", sest kui ma teda magama panin, siis just lastetoa aknast oli vahel kuud näha ja  ma ikka ütlesin, et vaata kallike see on kuu..ja näe imet ükskord  Hill ütleski  "kuuu", venitades seda pikalt......see oli nii naljakas, et mees  tuli ka siis vahel vaatama kas laps ikka tõesti juba rääkima hakkas
Aga see on viimane esinemine tol õhtul kui külalised  lahkusid ja  taevasse tõusis  täiskuu, laulsime pilvedest .....
Tartus sajab ilusat ja kosutavat vihma
kalli


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar