pühapäev, 17. august 2014

vaikus

Istun ja naudin augustikuu hilist õhtut - milline vaikus! Ei ole lindude hääli, puude kohinat ja isegi autod vist kõik puhkavad sest on pühapäev......hinge tekkib  suur rahu....kui mõnus on olla! L läks õe poole sauna, mina  veidi külmetasin eilset veerallit vaadates ja jäätist sisse kühveldades...olin terve päeva voodis ja nüüd tulin hommikumantlis välja õhtust vaikust nautima
Juba pimeneb ja looduse värvid muutuvad tumedamaks aga kannakesed ikka helendavad oma oranzikas rüüs.....päike on juba loojunud kuigi kell pole veel kümme....algavad augustikuu sumedad  ööd...
ülehomme lähme Luunja roosiaeda J.Tättet kuulama siis saab hing jälle kosutust....mulle on ta mõtisklevad laulud nii hingelähedased....kuidas ta küll oskab sõnu ritta seada "... mõni hetk on elus väga ilus.....mõni hetk on elus väga-väga valus..... " - kui kaunilt öeldud! Ma ise  õppisin selle laulu selgeks, aga tema moodi ma seda elus iialgi ei oska laulda...kuigi väga tahaks..
Aga õhtu hakkab juba tasa-pisi ööks muutuma ja  ümberringi on ikka see suur vaikus.....ainult  vahel mõni õunake kukub oksalt potsti.....ka rohutirtsud on  juba lõpetanud oma laulu....ainult vaikus  ja ma istun ja naudin seda täie rinnaga....kui ilus on elu sel sumedal augustikuu  hilisõhtul!
kõiki kaunist ka teile!

2 kommentaari: