teisipäev, 19. august 2014

tänane niitmine

No see niitmine väsitab ikka vahel ära küll...mõnikord niidan  lausa mõnuga, aga täna lõpetasin niitmise ja vahin mokk töllakil, et küllaltki   palju on veel niitmata maad...
Õunad  langevad rohule....just siin  minu jalge ees on valged klaarid...mulle meeldib nendest pudru taolist moosi keeta.. algul lihtsalt keedan väikse veega niikaua kui nad pehmeks saavad, siis segan kuni pudrutaoline mass tekkib ja lõpuks   lisan suhkrut, L-le  väga meeldib selline möks...ka mina meelsasti söön  teda saia ja piimaga...minu ämm tegi sellist moosi, aga võib ka õunad tükkeldada ja siis  suhkruga keeta...
Oh nüüd  jõudsin oma jutuga muruniitmisest moosikeetmiseni...
Aga aed on meil nii suur, et peab vist murutraktori ära ostma, naaber istub mõnusalt traktoril ja muudkui niidab...Lembit on  palju tööl ja tal on kodusteks töödeks aega  vähe...ma siis püüan ikka aeda korras hoida
näe hakkaski sadama, hea, et enne vihma niidetud sain
 pai kõigile

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar