pühapäev, 31. august 2014

Oh mu kallis õeke

Oh mu kallis õeke..vaatan aknast -  auto tuleb ette ja õde koos mehega tulevad sealt välja endil suured seenekorvid käes  ... ja kõik see meile! Issake, pole endil vaja metsa minnagi! Tõid niipalju seeni no küll on nad heakesed - meie pärast niipalju vaeva näha!.. Küll on ikka häid inimesi siin ilmas ja nende  seas ka mu õeke... samuti tädipoeg... endal süda haige aga igal aastal toovad mitu kasti ploome, endil käed korjamisest veel punakad..
Kohe ei tea kuidas vahel tänada...sel aastal andsin  tädipojale 5tärnise konjaki, et õhtuti võtaks - see  ergutab südame tegevust...aga õele ei oska momendil peale tänu midagi pakkuda
tegin seened juba ära, osa  praadimiseks ja osa  kerge marinaadiga purkidesse, enne purkide sulgemist lisasin rohelist tilli - mulle just nii maitseb
no nii, veel on vaja pohla moosi keeta siis on selleks aastaks sissetegemised lõpetatud..Laur on vast  nii hea poiss et tuleb varsti pohladega...murakaid ja seeni on ta  sel aastal meile juba toonud, ta armastab metsas käia....ka üks hää inimene, vahel õhtul kell 11 ilmub  murakate v.m. - ütleb, et päeval oli kuum korjata...eile aga ilmus  mamm - tema elektroonika spetsialist, et kas on sul abi vaja...ja oligi..läpakal mõned väiksed vead  samuti uue telefoniga ei ole kõik mul veel käpas...natukese ajaga olid kõik asjad korras - suured tänud neile kõigile! Mis ma ilma  nendeta teeks?
see on mammukese maitsetaim, mis kasvab tal toas aknalaual...käisime neil soolaleival - tore elamine!
kalli


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar