pühapäev, 24. august 2014

tatrapadi

Mulle kingiti sünnaks  padi mis on täidetud tatraga..pidavad väga tervislik olema ja hea une kinkima...noh proovisin siis..nalja sai  kui vähegi pead pöörad siis igavene krabin käib läbi ja ehmatab kohe paugupealt üles.. ei sellist kribinat ja krabinat ma ei talu..juuksed siiani peas püsti..
Mõtlesin, et kingin selle kalli asja  mõnele teisele, kellele ehk meeldib
Täna Kastre pargis kontsert ja peale selle Vaike lubas väikse pikniku organiseerida...mõned laulusõbrad ei saanud mu synnale tulla, et laulame siis  seal veel edasi ja tähistame mis tähistada annab... võtan padjakese  kaasa - äkki see meeldib mõnele...piknikul aega proovida...näis-näis kes siis seda krabinat talub ja tahab head und saada...
Aga hommikul käis mul külaline - endine naaber ja  tõi külakostiks minu lemmik śokoladi, istun siin ja maiustan....nii mõnus!
ilusat päevakest!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar